دستور العمل انتخاب استاد راهنما و مشاور

۱) هر استاد، با توجه به تیک گزینه‌های مقابل آن به عنوان راهنما یا مشاور (در سطح ۳ یا ۴) قابل انتخاب می‌باشد. به عنوان مثال اگر در مقابل نام استاد، فقط راهنمای سطح سه درج شده باشد، شما مجاز نیستید ایشان را به عنوان استاد راهنما یا مشاور سطح ۴ انتخاب نمایید.

۲) شما می‌توانید هر یک از اساتید را پس از اخذ شماره تماس ایشان از مدیریت مدارج علمی و هماهنگی و مشورت اولیه با استاد به تناسب موضوع پیشنهادی خود انتخاب نمایید.

۳) مصوب بودن هر استاد بدین معناست که سوابق علمی ایشان قبل از این مورد بررسی و تصویب گروه علمی قرار گرفته و لیکن تأیید نهایی استاد برای یک رساله علمی، برعهده گروه علمی می‌باشد که با توجه به موضوع رساله از سویی و تخصص و سطح علمی هر استاد از سوی دیگر صورت می‌گیرد.

۴) شما مجازید خارج از لیست اعلامی، اساتید دیگری را نیز معرفی نمایید (تأیید نهایی اساتیدی که خارج از لیست مذکور باشند و توسط شما معرفی شده‌اند بر اساس شرایط و مدارک مورد نیاز اساتید راهنما که در همین سایت ارائه شده پس از تایید گروه علمی امکان‌پذیر است) پیشنهاد می‌شود حتی‌الامکان اساتید راهنما و مشاور خود را از این لیست انتخاب نمایید چرا که بررسی سوابق اساتید غیرمصوب، مدت زمان بیشتری به خود اختصاص خواهد داد.